Maximum informací a praktický nácvik,!
To jsou mé workshopy
Ve spolupráci s Nelou a projektem spokojenamysl.cz jsme pro Vás připravily další z workshopů o správné manipulaci s miminkem!
Přemýšleli jste nad tím, že nesprávným držením a celkově manipulací můžete dítěti uškodit, což může mít následky až do dospělosti? A nebo jste to možná už několikrát slyšeli od "Vašich mladých", kteří stále něco mají proti Vašemu držení mimča?
Možná, že už jste pocítili nepříjemný tlak od dcery či snachy, "ne, takhle ne, držíš ho blbě, radši mi ho dej"... A to zabolí.
Pojďme to změnit, pojďme se vzdělat.
Tento workshop pořádám ve spolupráci s Nelou z projektu spokojenamysl.cz, kde se můžete na můj workshop rovněž přihlásit a případně se pozeptat na cokoliv, co by Vám k workshopu a organizačním věcem chybělo vědět.
POZOR: ZMĚNA TERMÍNU
Moc se na Vás všechny těším!
Krátce o mém předchozím workshopu, aneb pohled do historie
Víte, jak správná manipulace ovlivňuje vývoj miminka? Odpovědi se dozvěděly maminky nejen budoucí, ale i stávající, které dorazily na premiéru nového projektu, který vznikl hlavně na základě proseb maminek o takovou akci v našem městě, a zúčastnily se workshopu na téma "Krok za krokem motorickým vývojem", aneb jak správně manipulovat s miminkem.
Náplní workshopu bylo především prakticky si vyzkoušet způsoby správné manipulace s miminkem od jeho narození až po jeho samostatné první kroky. Program byl rozdělen na dva bloky.
První blok byl zaměřený na období od narození po dobu 6. měsíce, společně jsme trénovali zvedání, nošení, oblékání, koupání miminka nebo jak usnadnit miminku pěkný optický kontakt, stabilní polohu na zádech, pasení koníčků, uchopování hraček, druhé vzpřímení, polohu na čtyřech, otáčení ze zad na bříško, a především byly maminky seznámeny s abnormálními modely ve vývoji, na které si dávat pozor.
Druhý blok se týkal období od 7. měsíce do 1. roku. Opět bylo zásadní si vysvětlit a natrénovat způsoby manipulace, zvedání, nošení miminka, řešili jsme téma plazení vs. lezení, nízké a vysoké šikmé sedy, důležitost lezení po čtyřech, nákrok do stoje, stoj, obcházení, chůzi, volný sed vs. "W" sed a diagnostiku dětských nožiček.
Na závěr nechyběla diskuze a dotazy týkající se vhodných a nevhodných hraček, názor dětské fyzioterapeutky na šátkování a nosítka, vhodná 1. obuv a oblečení, doporučené pohybové aktivity pro starší děti a vhodné podmínky domácího prostředí pro pohyb.